Blind me with Graphics

Updated on Apr 19, 2009
Mango accessories - Zara shoes
3181683308 8748187727 1877753895
PREVIOUS
NEXT
Vote_link
22 votes
Comment_link
43 comments
Fav_link
8 favorites
Mail-iconrectangle
Facebook
Twitter
Googleplus
Tumblr
SHARE
chedax 's Thoughts:

so its a quiet sunday afternoon turned hectic. The sun was up beating down its horrible rays on me. It was hot HOT bold HOT /bold

SO me and a few of my cousins and sis decided to play dress up that day. lol our theme was silk graphic with bright colors. me and meme did the styling..she did the make up i did the hair.. well it was mostly her clothes and accesories because we wer at her place.. she has awesome dresses..way more awesome than mine anyway lol :D sooo yeah cant upload my cusins pictures because “it would be a violation of their privacy” haha they wont allow me to upload it for the publics eye lol so yeah.. took a couple of shots for me.. juz a few though koz we took up most of the time shooting my cuzin and sis! which wer awesome shots! :D soo yeah… i gues a preview of me and my cusins styling with a pic of me! :D no make up done so sans the face lol!

thanks for viewing enjoi

Comments (43)

4everUSMC
4everUSMC on August 08
nice
spanishlavenders
spanishlavenders on March 04
brave bold & artistic!!! :))
alexandria92
alexandria92 on June 07
I have these shoes!! Only in black. They're the sexyesy things exisiting, love them. They look fab in electric blue, your generally looking pretty electric, love the colours! PS; do the shoes hurt you cause they KILL me xx
chedax
chedax on June 07
not as bad as the other shoes! theyre actually pretty comfortable..but yeh i was wearing stockings lol! yeah they go really well if you want that retro disco vibe going on..pop art-ish
issanz77
issanz77 on June 05
wow! gorgeous dress!
chedax
chedax on April 26
giving mad props to my cusin who OWNS the dress and shoes! :D she deserves the attention! :D
siomie
siomie on April 23
very chic.
satinsugar
satinsugar on April 23
crazy cool dress and shoes. how many people can work an outfit like this? looks great!
andrelef19
andrelef19 on April 23
very bold and amazing colors, it's a whole different vibe
chinafrancisco
chinafrancisco on April 22
i love the dress! :)
angelgo03
angelgo03 on April 21
love the dress girl!
paulinabelle
paulinabelle on April 21
great dress
BadTasteToast
BadTasteToast on April 21
sick outfit, it looks fab!
arghitsgaby
arghitsgaby on April 21
what a fun dress!
nathanielt148
nathanielt148 on April 21
wow! I love the colors here..just perfect..
thriftnstyle
thriftnstyle on April 21
LOOOOOVE IT! ABSOLUTELY!
vero29
vero29 on April 21
love your dress! where did you buy it??
DI_Style
DI_Style on April 21
Nice Dress...Love the color mix:D
missastronaut
missastronaut on April 21
FAV.OF THE DAY!
chedax
chedax on April 20
thanks so much guys for leaving your comments!! :D i really appreciate it!! :D love ya!
The_Sapfire_Den
The_Sapfire_Den on April 20
EEK!!! This is such a gorgeous outfit!!
talulabelle
talulabelle on April 20
i absolutely love the colours and your shoes are gorgeous!
huongface
huongface on April 20
love the dress and the entire outfit
snugz
snugz on April 20
Amazing colors!
chica0770
chica0770 on April 20
sweet dress!
ThaisVeronica
ThaisVeronica on April 20
I want those shoes
CEES_
CEES_ on April 20
I Really Love everything about this outfit
mathonka
mathonka on April 20
so colorfull!!!
idee_geniale
idee_geniale on April 20
That's a great dress! Love how you played it up with the colored tights/shoes!
eatyourtofu
eatyourtofu on April 20
So bold and daring! Way to go! :)
steffanywillis
steffanywillis on April 20
Woah I love this dress!
synthetic_audio
synthetic_audio on April 20
This is incredible. Way more colour than I ever go for. Perfectly done.
gotASSet
gotASSet on April 20
that is such a cute dress, and hot shoes! i want it!!! hahaha
chedax
chedax on April 20
haha yeah i want it tooo!! but my cuzin owns it. apparently its sold out in zara stores in my country :(
NASTYGAL
NASTYGAL on April 20
cool dress and shoes.
jake
jake on April 20
awesome dress and shoes. i prefer the more yellow tights.
farsprinsesse
farsprinsesse on April 20
FANTASTIC dress and shoes!!!
ajyums
ajyums on April 20
show-stopper colors!
xs_
xs_ on April 20
this is fun. I love the intense colors.
cloudo3
cloudo3 on April 20
wow amazing colours
lissakahayon
lissakahayon on April 20
Love the colors!!!!
graziebad
graziebad on April 20
i love your dress!!!
fashiongeometry
fashiongeometry on April 20
that dress is amazing! what an eye candy!
micchie
micchie on April 19
wow!!!!!!!!!!! you look amazing ,...love the zara shoes...i have one too..hahaha ..chic!!
chedax
chedax on April 19
thanks!! shoes wer borowed from my cousin! hehehe
lish
lish on April 19
it's so colorful i love it!!!! the dress is so cute!
chedax
chedax on April 19
thanks:D dress wa actually my cusins :D.. its much more gorgeouse in actual
Continue_with_facebook
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
Continue_with_facebook
or login below
Username
Password