Forum
SEARCH FORUM:
Facebook
Twitter
Googleplus
velvetdesire
Style_council
velvetdesire

so am i the only person on here who can not stand angelina ?! rolls eyes

posted almost 9 years ago
EveyHoneysuckle
Style_council
EveyHoneysuckle

To quote the Situation: “She’s a hypocritical slut.” (or something along those lines)

I was actually starting to like her because she wasn’t starting drama, BUT of course it all changes when Snooki and JWoww wrote that letter. Honestly, Angelina was a good friend to somewhat tell Sam that they wrote it. Only one who was HONEST >>

ugh. but now she’s just because the dramafreak again. bleh. XD

posted almost 9 years ago
 
velvetdesire
Style_council
velvetdesire

yeah , agreed.

i just feel like the only reason she told sammi who wrote the letter was because she didnt like Jwow and snooki to begin with so of course she would snitch on them.

posted almost 9 years ago
 
LoliT
Style_council
LoliT

hate her, happy to see from I think TMZ she wont be returning for season 3. :)

posted almost 9 years ago
 
anniehall
Style_council
anniehall

i cant stand her..shes a stupid dirty ho..and seriously dispose of your feminin products properly woman..ur living with men

posted almost 9 years ago
 
velvetdesire
Style_council
velvetdesire

yeah THAT was what really disgusted me ^^

posted almost 9 years ago
 
Myaker
Style_council
Myaker

yuck

posted almost 9 years ago
 
prettycolors
Style_council
prettycolors

Ewww Angelina is stupid!! I can’t believe she hooked up with Vinny after talking so much smack, but I didn’t like how they gave her so much crap for doing it and didn’t say anything bout Vinny!! Vinny is a slut too for getting with her!

posted almost 9 years ago
 
solybBy
Style_council
solybBy

its a trashy show PERIOD.

posted almost 9 years ago
 
velvetdesire
Style_council
velvetdesire

yess unfortunately we live in a terribly double standard world so everyone jus like..completely disregarded the fact that vinnys a hoe as well

posted almost 9 years ago
 
soccerplayerr05
Style_council
soccerplayerr05

I am glad she left!

posted almost 9 years ago
 
dinuch
Style_council
dinuch

hey:* pls check that http://www.neobux.com/?r=dinuch ..thanks for help..kisses

posted almost 9 years ago
 
TamQuoia
Style_council
TamQuoia

hahaha she kept the show going!!!! MIAMI WOOO!!!

posted almost 9 years ago
 
TupacTupacxo
Style_council
TupacTupacxo

angelina is beh

posted almost 9 years ago
 
tammmmy
New_user tammmmy is new to Chictopia!

Make Her Feel Welcome with Chic Points
10 points - Become a fan
5 points - Vote her photos into the Style Gallery
1 point - Post a comment on her photos

When tammmmy reaches 200 Chic Points, she will be in the Style Council!
tammmmy

i hate herrrr

posted almost 9 years ago
 
tammmmy
New_user tammmmy is new to Chictopia!

Make Her Feel Welcome with Chic Points
10 points - Become a fan
5 points - Vote her photos into the Style Gallery
1 point - Post a comment on her photos

When tammmmy reaches 200 Chic Points, she will be in the Style Council!
tammmmy

i love jwoww

posted almost 9 years ago
 
fruti
Style_council
fruti

LOL Jersey Shore all the way, and good thing Angelina left!

posted almost 9 years ago
 
d0rki3
Style_council
d0rki3

YAY to angelina leaving XD.

posted almost 9 years ago
 
patlaenz
Style_council
patlaenz

it s trashy,but we all look it haha

posted almost 9 years ago
 
solybBy
Style_council
solybBy

yuck can’t stand it sorry…I find it sad that it appeals to so many young people …

posted almost 9 years ago
 
fernandafgm
Style_council
fernandafgm

sorry, i don`t watch jersey shore

posted almost 9 years ago
 
ChiLpari
Style_council
ChiLpari

i like jersey shore:D

posted over 8 years ago
REPLY TO DISCUSSION
Please log in. Don't have an account? Sign up here.
Continue_with_facebook
or login below
Username
Password